Inside a $10K Luxury Survival Kit

  • Publisert 2 år siden

    VICE TV

    Runtime: 05:43

    2 Chainz secures the Preppi survival bag which includes first aid items, organic food rations, and even solid gold for when global currencies collapse.
    WATCH NEXT: Lying on a $150K Bed Made of Horse Hair -
    vice.video/2EE0rtk
    Subscribe Now: bit.ly/SUBSCRIBE-TO-VICELAND
    Follow VICELAND:
    VICELAND.com | www.viceland.com
    VICE Video | video.vice.com
    Full Uncensored Episodes on iTunes: itunes.com/Viceland
    Facebook | VICELANDTV
    Twitter | viceland
    Instagram | viceland
    Newsletter | bit.ly/1kpnyN6

Mason Karel
Mason Karel

scam

3 timer siden
Sean Coombes
Sean Coombes

They are missing the most important survival necessity. Ganja, where the ganja at.

8 timer siden
tst t100
tst t100

Is this a joke lol?

2 dager siden
Theone! Solrac
Theone! Solrac

I’m a hunting guide deep in the Rocky Mountains. You would die and fast if this was your “survival bag”!!! But hey Good riddance!!

12 dager siden
Aaron Ravens
Aaron Ravens

That girl face at 3 min so rude of her she looked like would he just stfu like wow

12 dager siden
John Brown
John Brown

Hire me and I would build you one.

13 dager siden
John Brown
John Brown

Smarter to pay someone half that to build one for you.

13 dager siden
poperaymond
poperaymond

He should’ve purchased like $1m worth of those gold combibars, he would’ve made $600 on each one, they’re worth 3.1k each now

16 dager siden
austin biggs
austin biggs

$300 product for 10k. Y'all some dumbasses if you do buy this. Dumber than I thought.

18 dager siden
Beatriz Molina Beatriz Molina
Beatriz Molina Beatriz Molina

they really ain’t give him a kit 💀💀🤣

22 dager siden
Muhammad Fazla Haqqi
Muhammad Fazla Haqqi

When he pulled out the gold it doesnt make sense lol

23 dager siden
Colega Beats
Colega Beats

@2:57 she ain’t like that lmao

24 dager siden
Connor Moore
Connor Moore

Introduce to you the how to die in the wild bag worst product ever no one needs chocolate maybe put a fire source and idk A KNIFE IDIOT

Måned siden
Justin Rodriguez
Justin Rodriguez

waste of money i could buy 10 years of survival with 10k

Måned siden
Isaac Yucha
Isaac Yucha

2 chains is an awesome dude!

Måned siden
A D
A D

These guys were definitely pimping time shares before selling this crap. Shark tank would have soundly rejected this crap survival kit.

Måned siden
Rita Sanse
Rita Sanse

You need to survive not be fancy with 24 dollars i can buy much more chocolate. I like the guy jocked them.

Måned siden
inter modus
inter modus

So, basically, a few slices of gold, and a Sat-Phone... 🤔So you can call someone to tell them where to pickup the body, and pay postumosly in gold for the recovery...While the Bear eats your chocolate...from inside you. . . . Additionally, I've never seen a survivor Without a knife...hope the gold card is sharp🙂

Måned siden
inter modus
inter modus

Rich Ppl are actually more incompetent than you might think... ...this is probably a Desperately needed thing for A S-Ton of ppl. I think I'm starting a new business.

Måned siden
kikiprettylife18
kikiprettylife18

Who would just accept a piece of gold as currency? This ain't medieval times.....

Måned siden
Nature Owns
Nature Owns

2:00 😆😆😆😆😆😆🤙

Måned siden
OverLordMauS
OverLordMauS

scamming mf vampires.

Måned siden
sicc_playboys_13
sicc_playboys_13

So basically all the survival kits I see the most expensive is around 500 and they have way more useful thing in them than this bag. So basically your a scam

Måned siden
Dreem Walker
Dreem Walker

This is such a big wannabe thug ... but he's just pathetic.

2 måneder siden
justin tabernacki
justin tabernacki

Or for a few hundred you could get the get the same exact thing

2 måneder siden
TakenQueen _322
TakenQueen _322

Pretty sure they sold alot during this time.

2 måneder siden
Elsetocarbono
Elsetocarbono

If u can afford this I highly doubt you’ll ever need it

2 måneder siden
Grease Lightning
Grease Lightning

There business strategy is terriable , literally looking for a quick buck using national scares ....to get people to buy your product like really make something useful

2 måneder siden
Nate C
Nate C

Ok but look at these two. What do they know about survival??? Get a navy seal or some special forces dude on here.

2 måneder siden
117rebel
117rebel

The gold cards is a good idea but how can I trust it’s real gold? If I was a gas station clerk and someone offered me $50 in gold for gas I would be willing to accept but how can I know it’s not fake? Second of all I’ve seen way better survival kits than that and they cost way less than $10,000! They were still expensive. They were in the hundreds or a few thousand but they gave you a lot of food or medical stuff. Emphasis on the “a lot of food” part.

2 måneder siden
Drako Harris
Drako Harris

This lady actin high asf..lookin around scratchin her nose..like she needs this $$$ to get high asap😂

2 måneder siden
Kirk Preston
Kirk Preston

Bradley Garrett brought me here

2 måneder siden
Dina Hicks
Dina Hicks

shorturl.ca/2921itt1exxxmi1f හ්ම් ඔහ් ඔව් හොදයි අවම වශයෙන් මම එසේ සිතමි ඇත්තටම චාලට්ගෙන් අදහස ලැබුණා

3 måneder siden
Briana Freeman
Briana Freeman

shorturl.ca/129girlpussyblowxxx උකහා ගත හැකි සැසඳීම් සහ එබඳු ඇඟවීම්

3 måneder siden
ScapularBore
ScapularBore

Lol your 10,000 dollar bag is trash my boi. There is better quality stuff out there for way cheaper. If you have any questions get at me I can point you in the right direction. Wow these guys are crazy ass mofos.

3 måneder siden
Fabian
Fabian

hi everyone ,if anyone else wants to discover red cross winter survival kit try Lonnonnar Survival Quickie (do a google search ) ? Ive heard some incredible things about it and my m8 got great success with it.

3 måneder siden
BONES
BONES

Let's Be Clear, if your RICH you already have a Survival Bunkerhouse to go to. It's a Known fact.

3 måneder siden
Jahid Samed
Jahid Samed

These couple remind me of the clinton family, shady and corrupt has hell

3 måneder siden
Margoot
Margoot

Cmon that's 500 dollars worth of stuff

3 måneder siden
Alejandro Castillo
Alejandro Castillo

they knew something was up.

3 måneder siden
Kellie Strickland
Kellie Strickland

shrtlink.ca/lesbian794xxxbaby ඒකෙන් මම කල්පනා කළා

3 måneder siden
username 1
username 1

Neither of those people would last one day in a disaster situation. 2 Chainz would be fine though.

3 måneder siden
Austin Craig
Austin Craig

They're weird af. Give him the gold you idiots.

4 måneder siden
Jonathan
Jonathan

Emergency gold 😅😅😅

4 måneder siden
idk
idk

why the iphone charger port usb c would be soo much better. and why a fancy bag

4 måneder siden
Agar_Bot
Agar_Bot

That has nothing to survive

4 måneder siden
Blaine Turner
Blaine Turner

Survival supplies for rich people useless

4 måneder siden
Nick Hannigan
Nick Hannigan

In a post apocalyptic world that bag would scream “I’m a come up”

4 måneder siden
Ngiplong NGIPLONG
Ngiplong NGIPLONG

Maybe for 10k dollar I would built a decent house in a jungle

4 måneder siden
Honey Garlic
Honey Garlic

I use to that one of those radios that’s charges your phone when I was a kid, I would play with the spin side for so long my hand would numb AHAHA I wish I still had it

4 måneder siden
Hanging and banging
Hanging and banging

They seemed racist as hell and weird ain’t nobody buying that bullshit

4 måneder siden
Cris Salinas
Cris Salinas

“Special survival water” boiiii 😂

4 måneder siden
scarlett dunn
scarlett dunn

What are you waiting for ???? Do you know about the site *AUTHENTIC VIEWS D O T C O M* ??? NO.1 site for views, likes , comments and a lot more...

4 måneder siden
-PARADOX-
-PARADOX-

All I need is a Tent, Hunting rifle, knife and toilet paper.

4 måneder siden
HectorH44
HectorH44

Weeeeeeeeeee weeeeeeeee weeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeee

4 måneder siden
Krishna Mahale QUJPKCyWEx
Krishna Mahale QUJPKCyWEx

that lady is pissed bruh!

4 måneder siden
zam
zam

U know what ? Just giv me $10k cash & i'll survive better than with that kit.

4 måneder siden
Dope Tv
Dope Tv

It's 2020 and i guess we need it

4 måneder siden
Jeffrey Medina
Jeffrey Medina

Just pack an MRE into a backpack and you'll be alright

4 måneder siden
Damon Jensen
Damon Jensen

This is almost as bad as dehydrated water

4 måneder siden
Ramon Salinas
Ramon Salinas

Getting the same vibe I was getting when I seen the fortune teller episode. Straight scamming people

4 måneder siden
Aka
Aka

thanks for the research just go buy these items myself and boom saved 10k

4 måneder siden
Sammy Tice
Sammy Tice

Ohhh my god man hahahah that moment when he's winding that radio up.. hahah fucking gold. BTW this is a ridiculous rip-off/scam

4 måneder siden
Swaggy Pope
Swaggy Pope

Lol my bugout bag is better than this and it only cost me 150$ 😂

4 måneder siden
Brian Smith
Brian Smith

Who wants to be the one that survives in a destroyed world...with resources that’s going to run out? No one.

4 måneder siden
Ravenous Raven
Ravenous Raven

How are you gonna be on 2 chains show and not give him a gift?? Like he just brought you so many hundreds of thousands of dollars of people that are buying your stuff now and you can’t give them 2500? Idk if it was me I woulda gave him the whole package; Like they just said they had a bunch of clients and you can’t give 1 bag. 🤷🏼‍♀️

4 måneder siden
Douglas Poblano
Douglas Poblano

Some of these items look low budget lol walmart, home depot..were are the weapon and protein, water purifier, life vest, gas mask, fire starter etc...in a worse case scenario you dont need gold or chocolate lol...

4 måneder siden
Kevin Johnson
Kevin Johnson

This is not worth 10k.... Besides you buy this and now you have to defend yourself from people wanting to take the bag from you... Just make your own foe a fraction of the price, most likely will work better too

4 måneder siden
sean pae
sean pae

i could just shop around and purchase their whole kit for a fraction of their cost

4 måneder siden
larissa nicolas
larissa nicolas

love how he casually makes them reassess that bullshit of survival kit ...this was a bad idea for them to come on this show...1minute into it the lady knew she fucked up...

4 måneder siden
Dexter Morgan
Dexter Morgan

at 4:30 black man got triggered, lol these black folks can't stay calm and peaceful for more than 5 minutes without wanting to start some crap.

4 måneder siden
Nathan McAndrew
Nathan McAndrew

There's not even any morphine or other narcotics in the bag and it costs THAT MUCH?? Nah I'm good

4 måneder siden
Taydoe.Atlanta
Taydoe.Atlanta

She tried his rings😂

4 måneder siden
Quyen Bui
Quyen Bui

Who in their right mind would accept a chip of gold thinking its worth 50 bucks lol

4 måneder siden
Josh Sanchez
Josh Sanchez

Lol. He was holding that gold bar until they stopped filming. He didn't want to give it back

4 måneder siden
scarlett dunn
scarlett dunn

According to TMZ many models used the site *AUTHENTIC VIEWS D O T C O M* for youtube popularity by getting quality views, comments and likes from this site.

5 måneder siden
Andrew S
Andrew S

2:55 LOL at her genuine reaction.

5 måneder siden
Much Tube
Much Tube

Yeah but..... where’s the gun ? Because if you have gold bars and no gun , you don’t have gold bars 🤷🏼‍♂️

5 måneder siden
julia lavri
julia lavri

Why you need the most expensive chocolate for survival, it's doesn't make a sense

5 måneder siden
Will Schuler
Will Schuler

I’ve never seen two of the dumbest people

5 måneder siden
Ramon Farrugia
Ramon Farrugia

Backpack, knife, first aid, shelter, clothing, toilet paper, food, water, cash, multitool, striker All is needed for point A to point B This 10.000 dollar kit is BS

5 måneder siden
solbeats
solbeats

whoever did the audio for post please fire him and hire me somebody forgot to use the de-esser. 😂😂 jk but awesome consistent production!

5 måneder siden
Vlad Puianu
Vlad Puianu

Lmao the edits are gold 😂

5 måneder siden
LeGenDsNVRdiE
LeGenDsNVRdiE

They didnt want to give 2 chainz nothin haha so he read them the fine print and they still wanted money. Haha. Glad he stole them the gold. They were mad bcuz he took it. Hahahaha nice job 2 chainz.🤩💕👍💵 also I see 2 chainz and i click. Love that man.

5 måneder siden
Boonie
Boonie

I have all these things in my survival kit for $200 max

5 måneder siden
Bahadir Kaya
Bahadir Kaya

Thats is a joke for 10k, you gotta be plain idiotic to buy that.

5 måneder siden
Lucas Fuentes
Lucas Fuentes

let's be clear... that woman will not survive anything with that physique. money can't buy you a fit body.

5 måneder siden
Selasi Sablah
Selasi Sablah

Wu tang clan Protect ya neck kid

5 måneder siden
DaUvOn E.
DaUvOn E.

I like the reflections in his glasses cuz u can see everything he is looking at

5 måneder siden
Peter Antonaros
Peter Antonaros

Better off ordering the $20 tuna can survival kit off Amazon 😂 At least it’s got a lighter matches fishing line and a knife.

5 måneder siden
Not Angel
Not Angel

The only things worth the money is the gold and the radio thing

5 måneder siden
Conservative Weekly
Conservative Weekly

Special survival water 💦 what 0.9 percent saline? You put an infusion pump in there as well? A medical textbook maybe?

5 måneder siden
sah Nah
sah Nah

Running one handed with a heavy bag while getting chase by runners. No way

5 måneder siden
A Citizen
A Citizen

Minus the gold bar, a $60 Walmart survival kit at best.....rich people are so dumb

5 måneder siden
Konichi Yawa
Konichi Yawa

The editor is now sober

5 måneder siden
Issa Ibrahim
Issa Ibrahim

WowZzers! "The WATER FEELS like RIBS!" LMAO

5 måneder siden
Erik Vackholt
Erik Vackholt

”Not vampires” killed me

5 måneder siden
Ben Dover
Ben Dover

Bruh I ain’t need all this... all I need is my Xbox

5 måneder siden
Prashant Ghatani
Prashant Ghatani

Am i the only one who noticed not vampires there

5 måneder siden
Andrea West
Andrea West

Did you get your two bags

5 måneder siden

Neste

I Played Bass Under Water

8:01

I Played Bass Under Water

Davie504

Ganger 1,3 mill

$1,000 Blunt x Cannagar 2.0

26:20

$1,000 Blunt x Cannagar 2.0

Nugsmasher

Ganger 3,7 mill

$1700 Survival Kit in a Case Unboxing

17:43

$1700 Survival Kit in a Case Unboxing

CrazyRussianHacker

Ganger 1,3 mill

I Played Bass Under Water

8:01

I Played Bass Under Water

Davie504

Ganger 1,3 mill

Food Theory: Is Your Cake ILLEGAL?

14:34

Food Theory: Is Your Cake ILLEGAL?

The Food Theorists

Ganger 1,2 mill

YES MAN - CHRIS BEGYNNER Å GRÅTE!

13:46

YES MAN - CHRIS BEGYNNER Å GRÅTE!

NRK FlippKlipp

Ganger 121 k

If Everything Was Like Among Us 3

9:27

If Everything Was Like Among Us 3

Shiloh & Bros

Ganger 19 mill

Stephen Challenges President Barack Obama To A Game Of "Wastepaper Basketball"

3:57