Joell Ortiz & Illmind - New Era (Audio)

  • Publisert 5 år siden

    JoellOrtizVEVO

    Runtime: 03:02

    Music video by Joell Ortiz & Illmind performing New Era (Audio). 2015
    vevo.ly/Bwz7ui

Callum Hanlon
Callum Hanlon

This album is 🔥🔥🔥

År siden
Krissy Bousquet
Krissy Bousquet

I havent heard thiz in for ever

År siden
Hanch 36
Hanch 36

Love this song, my only wish is that he didnt throw the Yank in there. Fuck them Yankees 😂😂 #GoCubsGo Outside of that this is legit 🔥🔥🔥 Love The Andretti Racing Line. #RaceFan #Indy500

2 år siden
Mochapaddy Hanley
Mochapaddy Hanley

Ortiz is too tough lyrically unstoppable

2 år siden
John Roman
John Roman

NEW YORK NEVA LEFT

3 år siden
Mark Smith
Mark Smith

boi snapped

5 år siden
B-Boy Nos-One
B-Boy Nos-One

thankfully, Illmind has the illmind of Gutta NYC shit. tight

5 år siden
King Of The City
King Of The City

FIRE!!!!! YAOWA!!!!!! BORIQUAS STAND UP!

5 år siden
Jay Harry
Jay Harry

YOWA

5 år siden
Nelson Alvarado
Nelson Alvarado

what is had man the album about tho

5 år siden
DOWN4WAR
DOWN4WAR

On this side its all real unda this NEW ERA in KILLA CALI!!!!

5 år siden
bzx11
bzx11

we need more man big up from portugal

5 år siden
Del Toro
Del Toro

New era .A punch of Bitchez

5 år siden
Del Toro
Del Toro

"spank new ear"Haha thats my shit!!!!!!!!!

5 år siden
Trippie Hippie
Trippie Hippie

god damn.....shit cold as fuck

5 år siden
Alvin Grier
Alvin Grier

So, "7 1/2 yank new Era "... is that like a double metaphor, saying his fitted cap head size (pause) is 7 1/2, but also that he's "730", as in crazy? Nevertheless, this shit is fire.

5 år siden
Alvin Grier
Alvin Grier

Lmao

5 år siden
Menibor1
Menibor1

The problem is that Joell would never fit a 7 1/2 yank new era

5 år siden
John Cuellar
John Cuellar

🔥🔥🔥🔥

5 år siden
Tatoes NZ
Tatoes NZ

Joell, I want to buy this album but I don't use iTunes or Spotify. Is there a google play option?

5 år siden
Nervin Sidhu
Nervin Sidhu

Yrs. It's probably under joell ortiz and ill kind as a seperate artist

2 år siden
Roger Merlan
Roger Merlan

Man this album was legit! Many of you probably will disagree with me, but Joell is the Immortal Technique of this era! I know he's been in the game for a long time, but man he's too dope! He reminds me of Immortal too.

5 år siden
DOWN4WAR
DOWN4WAR

@Ancient Scarab yessir MODERN DAY SLAVERY!!!they should hit a album togetha 2015.can i get a YAOWA

5 år siden
Ancient Scarab
Ancient Scarab

@thirdstrike4 He had a song with Immortal Technique too both of them went hard

5 år siden
DON P
DON P

Damn, this is refreshing...just what we needed!

5 år siden
THE BADAWARRIOR
THE BADAWARRIOR

Damn this shit is fire son!!!!!!!!!!

5 år siden

Neste

Joell Ortiz & Illmind - I Just Might (Audio)

03:37

jim's office pranks over the years

0:23

jim's office pranks over the years

Gus Johnson

Ganger 1,3 mill

HVA SKJEDDE MED KENNEKA JENKINS?!

23:22

HVA SKJEDDE MED KENNEKA JENKINS?!

Sara Høydahl

Ganger 40 k

Joell Ortiz - Hallelujah

03:51

Joell Ortiz - Hallelujah

FeelViral

Ganger 111 k

Hip Hop

03:21

Hip Hop

Joell Ortiz - Topic

Ganger 101 k

Slaughterhouse - Hammer Dance

04:45

Slaughterhouse - Hammer Dance

Slaughter House

Ganger 7 mill

But how does bitcoin actually work?

26:21

But how does bitcoin actually work?

3Blue1Brown

Ganger 6 mill

Joell Ortiz - Q&A

04:32

Joell Ortiz - Q&A

JoellOrtizVEVO

Ganger 212 k

JOELL ORTIZ - PHONE

03:35

JOELL ORTIZ - PHONE

JoellOrtizVEVO

Ganger 247 k

Joell Ortiz & Illmind - Light a L (Audio)

03:23

jim's office pranks over the years

0:23

jim's office pranks over the years

Gus Johnson

Ganger 1,3 mill

HVA SKJEDDE MED KENNEKA JENKINS?!

23:22

HVA SKJEDDE MED KENNEKA JENKINS?!

Sara Høydahl

Ganger 40 k

Justin Bieber - Anyone

4:24

Justin Bieber - Anyone

JustinBieberVEVO

Ganger 41 mill

ZAYN - Vibez (Official Video)

2:43

ZAYN - Vibez (Official Video)

ZaynVEVO

Ganger 16 mill

Olivia Rodrigo - drivers license (Official Video)

4:07