Doja Cat - Kiss Me More (Official Video) ft. SZA

  • Publisert Måned siden

    dojacatVEVO

    Runtime: 05:16

    Doja Cat // “Kiss Me More” ft. SZA
    Out Now // smarturl.it/xKMMx
    🎧 Put headphones on for a simulated 360 Reality Audio experience🎧
    “Kiss Me More” was mixed with an immersive #360RA experience in mind, use headphones for the full effect.

    Stream “Kiss Me More” in full 360 Reality Audio, now available on Tidal, Amazon and Deezer.
    Register at the link below to redeem your 3-month free trial!
    Visit: cutt.ly/music_com_Doja_Cat
    *Quantities are limited, while supplies last
    Subscribe to Doja Cat's Official NOsection Channel: smarturl.it/DojaYTSubcribe​​
    Follow Doja Cat:
    www.dojacat.com/​​
    dojacat​​
    DojaCat
    DojaCat​​
    Follow SZA:
    szactrl.com​
    sza​
    sza​
    sza
    ___
    “Kiss Me More” (Official Video)
    Astronaut: Alex Landi

    Director: Warren Fu
    DP: Christopher Ripley
    Executive Producer: Sara Nix
    Producer: Whitney Jackson
    Commissioner: Sam Houston
    PM: Val Pensa
    PM: Quinci Bryant
    Label: RCA Records

    Production Company: Partizan Entertainment
    1st AD: Ev Salomon
    Production Designer: John Richoux with Nomad Art + Design
    Editor: Nick Rondeau at Work Editorial
    Colorist: Matt Osborn at Company 3
    Sound Mixing: Brandon Kim at Therapy Studios
    VFX: Roman Bilichenko + Olga Petrishena at Digital Axis
    and Jumanah Shaheen + Grant Miller + David Lebensfeld at Ingenuity Studios
    Game Designer: Christopher Rodriguez
    Director Reps: Nicole O’Connell + Beatriz Lopez at Hart Represents

    Team Doja Cat
    Management: Wassim “Sal” Slaiby, Gordan Dillard, Lydia Asrat, Josh Kaplan, Rachel Rowley
    Creative Director / Stylist: Brett Alan Nelson
    Tailor: Jesstia Usher
    Stylist Assist: Kristin Ritchie + Samuel Wolfe
    Hair: J Stay Ready
    Makeup: Ernesto Casillas
    Makeup Assist: Ivan Nunez
    Nails: Saccia Livingston
    Choreographer: Cortland Brown

    Team SZA
    Management: Terrence "Punch" Henderson, Roberto "retOne" Reyes, MeLisa Chanele
    Stylist: Dianne Garcia, Alejandra Hernandez
    Makeup: Ernesto Casillas
    Hair: Randy Stodghill, Tevin Washington
    Nails: Karen Jimenez
    #dojacat #kissmemore #sza

Tiffany Mirabella
Tiffany Mirabella

Ok who is he 😍

3 minutter siden
MFC Music Free Copyright
MFC Music Free Copyright

1:19 la mejor parte

3 minutter siden
xiomara motta
xiomara motta

amooooooooooooooooo

3 minutter siden
vindy yusovi
vindy yusovi

Heard this song makes me wanna have a boy friend

5 minutter siden
likuna grinevsky
likuna grinevsky

Literally every dojas song is tik tok trend

5 minutter siden
la la
la la

SZA es demasiado preciosa

7 minutter siden
Miranda Gordon
Miranda Gordon

Asian Male lead 😍 finally!!!!!

11 minutter siden
AdrienTheeFragrancee
AdrienTheeFragrancee

yall sleepin on sza's part

13 minutter siden
Sofia Zaffalon
Sofia Zaffalon

Ese ponja es hermoso y a mi no me gustan los orientales

19 minutter siden
ojasvi mahale
ojasvi mahale

Anyone remembers a song very similar sounding to this. Especially the main stanza

22 minutter siden
purpose is entertainment
purpose is entertainment

Here after Anushka sen's reel❤️

22 minutter siden
Cardini Panini
Cardini Panini

Ok but the scene with Sza in the cherry blossom grove was so pretty

23 minutter siden
Julianna Liao
Julianna Liao

Boy what's your name?

25 minutter siden
madi
madi

ᵗʰᶦˢ ˢᵒⁿᵍ ᶦˢ ˢᵒ ᵃᵈᵈᶦᶜᵗᶦⁿᵍ

27 minutter siden
Oishi
Oishi

I would like to see more fine ass asian men like him. thank you

27 minutter siden
madi
madi

Same

26 minutter siden
llipezsx
llipezsx

so consigo lembrar da galinha dancante KAAKKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKKAKA

30 minutter siden
llipezsx
llipezsx

GENTE- EU NUNCA TINHA VISTO A SZA ANTES--- ELA É MUITO PRFTA-----

28 minutter siden
응기여미
응기여미

노래 너무 좋아 🤍🤍

34 minutter siden
7sum
7sum

gummy dummy

48 minutter siden
Sihir Bakanı
Sihir Bakanı

Türkler Burdamı! 🇹🇷

48 minutter siden
Imran Khan Yousafzai
Imran Khan Yousafzai

Liz...this is for you ! 💕

Time siden
Carl ben jas gel Tabares
Carl ben jas gel Tabares

Galactic twerking

Time siden
chúc ngô
chúc ngô

wa đỉnh

Time siden
bella angostura
bella angostura

All of doja cat's songs are a bop Change my mind

Time siden
L. Eveline
L. Eveline

Damn, my bi ass would LOVE to be on that planet

Time siden
LARA LEE
LARA LEE

NICOOOO FROM GREY'S ANATOMY

Time siden
TRAIL T T
TRAIL T T

I feel relaxed everytime when i hear this music ❤️

Time siden
Queen
Queen

"lets get physical" oooooh theyre gonna get SUEDDDDD

Time siden
Rod J
Rod J

its giving plant of the 50ft women .....

Time siden
Kate Nurse
Kate Nurse

Wow the man in this video is sooo beautiful wow!

Time siden
Wizard - WNL
Wizard - WNL

Who else have their birthday on 21st October including Doha and Me.....😉😉❤️

Time siden
Xiomara Escudero
Xiomara Escudero

Soy tan army que cuando vi al chico ojis rasgados grite jajajajajja. Pd: vine aquí porque quería ver el vídeo de la canción que le dedique a jhope jsgsjshshhs 😔😍💘💘💘☀️

Time siden
Peter Paul
Peter Paul

That's one sexy Asian guy

Time siden
Peter Paul
Peter Paul

Doja is giving of some serious Janae Monae vibes in this video

2 timer siden
Sneha Singh
Sneha Singh

I am here for Alex Landi btw the song is bop

2 timer siden
Ashley Family
Ashley Family

I luv 💗 this song 🎵

2 timer siden
Rachel
Rachel

I pray they release remixes for this song, too. 😩

2 timer siden
Gio Ballesteros
Gio Ballesteros

stop twerking yall

2 timer siden
Joh Paul Mirana
Joh Paul Mirana

We hug and yes, we make love And always just say "Goodnight" (la-la-la-la-la) And we cuddle, sure I do love it But I need your lips on mine Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la All on my tongue, I want it (la-la-la-la) Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la All on my tongue, I want it I, I feel like fuckin' somethin' But we could be corny, fuck it Sugar, I ain't no dummy, dummy I like to say, what if, but if We could kiss and just cut the rubbish Then I might be on to somethin' I ain't givin' you one in public I'm givin' you hundreds, fuck it Somethin' we just gotta get into Sign first, middle, last, on the wisdom tooth Niggas wishin' that the pussy was a kissin' booth Taste breakfast, lunch and gin and juice And that dinner just like dessert too And when we French, refresh, gimme two When I bite that lip, come get me too He want lipstick, lip gloss, hickeys too, uh Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la All on my tongue, I want it (la-la-la-la) Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la All on my tongue, I want it Say give me a buck, need that gushy stuff Push the limit, no, you ain't good enough All your niggas say that you lost without me All my bitches feel like I dodged the county Fuckin' with you feel like jail, nigga I can't even exhale, nigga Pussy like holy grail, you know that You gon' make me need bail, you know that Caught dippin' with your friend You ain't even have man, lyin' on ya-, you know that Got me a bag full of brick, you know that Control, don't slow the pace if I throw back All this ass for real Drama make you feel Fantasy and whip appeal Is all I can give you Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Oh, darlin' Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la All on my tongue, I want it Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la-la All on my tongue, I want it

2 timer siden
Julia Bozzino
Julia Bozzino

how is no one talking about them having a ps5 m8 gimme I wanna play returnal

2 timer siden
charry han
charry han

😍👍👍

2 timer siden
Joh Paul Mirana
Joh Paul Mirana

2:48 the bling sound effect is everithing😭😭😭

3 timer siden
Tanishi Agarwal
Tanishi Agarwal

The video gives me dark horse by Katy Perry vibes but more chill

3 timer siden
Michaele Cramer
Michaele Cramer

Exxxtra terrestrial twerking

3 timer siden
Angelina X
Angelina X

Sza looks like a lion or some kind of big cat cuz she's like a feline and doja is like a pup or goat in this for somehow. O. O SO PRETTY

3 timer siden
Brown Huang
Brown Huang

#囧男

3 timer siden
araL nedleS
araL nedleS

Usually mainly listen to 70's stuff, psychedelia, funk, new wave, indie, post punk etc Cheers Doja Cat for making pop music I can actually listen to! Hope this level of production reaches other mainstream pop :)

3 timer siden
Yaren Güzel
Yaren Güzel

Omg asian boy ma favoriteee!!

3 timer siden
Amantle Rammutla
Amantle Rammutla

This is just an all time fave if I'm being honest 💙💙💙💙💙💙

3 timer siden
jesseofzo 030
jesseofzo 030

How many subs can i get whitout uploading a video?

3 timer siden
ɴᴀᴢɢᴜʟ ɴᴜʀʙᴇᴋ
ɴᴀᴢɢᴜʟ ɴᴜʀʙᴇᴋ

1:17

3 timer siden
Fatma R
Fatma R

From tiktok

3 timer siden
Sorted
Sorted

don’t mind me, just coming back to my daily listen. :3

3 timer siden
Dante
Dante

Where is stewie

4 timer siden
Zehra Çakır #saveralph
Zehra Çakır #saveralph

**planet twerking**

4 timer siden
Luke Beown
Luke Beown

*space jam twerking*

4 timer siden
KIMIPIͶK 키미 핑크
KIMIPIͶK 키미 핑크

1:15 Best part of song!

4 timer siden
Limon
Limon

_A S I A N - B O Y_ 🍒

4 timer siden
Jonathán Arroyo bermudez
Jonathán Arroyo bermudez

Que exitante cancion joder

4 timer siden
Domi Nator
Domi Nator

Doja every song is so different, I still know you from Go To Town and every song since then has been so dope, how do you do that?

4 timer siden
Brenda Pairama-Riki
Brenda Pairama-Riki

Please add doechii in this for a remix for us please DOJA

4 timer siden
Reason Delafét
Reason Delafét

Bruce Lee would be proud.

4 timer siden
Kendall Reynolds
Kendall Reynolds

This has been stuck in my head for 2 days now. And im not mad about it.

4 timer siden
Azim's Vid
Azim's Vid

first time i see doja cat wearing hijab

4 timer siden
sasa mick
sasa mick

This is too lit.

4 timer siden
Ansarah Mohammed
Ansarah Mohammed

**bisexual twerking**

4 timer siden
qoêys R6
qoêys R6

came from tiktok

4 timer siden
x Conan kun x
x Conan kun x

Very cruisy song. I like.

4 timer siden
Matt Obando
Matt Obando

2:47 mahhhh harttt wtfff

4 timer siden
Felix_884
Felix_884

Best song to groove and vibe to🔮💫🌌💜🖤✨😊💕

4 timer siden
jana
jana

WHO IS THAT MAN??????

5 timer siden
jana
jana

This is a masterpiece wtf

5 timer siden
Pedro Flores
Pedro Flores

https://youtu.be/glxcxxHgaaI

5 timer siden
fernando Vedder
fernando Vedder

que wea la helga

5 timer siden
حُـسام الحنـضلي
حُـسام الحنـضلي

1:15

5 timer siden
Brent Holy Rider
Brent Holy Rider

😍😍😰 this song is 💣

5 timer siden
Jasmine Kate Labra
Jasmine Kate Labra

Welcome to the world of feminism

5 timer siden
Strawberry milk
Strawberry milk

*alien integerlactic twirking*

5 timer siden
Tabsky v
Tabsky v

That fuckin' guitar

5 timer siden
Atlanta Bhuyan
Atlanta Bhuyan

Me is the one who doesn't love her songs at first and thn start loving her songs and start vibing it🙂

5 timer siden
Fatima Naveed
Fatima Naveed

Chai twerking

6 timer siden
Lil_Kid12
Lil_Kid12

I really admire how she looks different in every MV

6 timer siden
Neena Binod
Neena Binod

Can yall stop twerking -.-

6 timer siden
4yo4
4yo4

Who is from 18/5/2021

6 timer siden
sammy m
sammy m

the male eye candy in this vid *chef’s kiss*

6 timer siden
RK anomaly
RK anomaly

It’s a bop

6 timer siden
LA tx
LA tx

Doja playing video games. Be still my heart ❤️

6 timer siden
Stoncurl
Stoncurl

That’s amazing ! 😍

6 timer siden
BigScorpz Energy
BigScorpz Energy

Eeee aaaarthhhhh aaahaaa

6 timer siden
BigScorpz Energy
BigScorpz Energy

And sza 🙌

7 timer siden
BigScorpz Energy
BigScorpz Energy

Doja stepping right into her power yeas queen!!

7 timer siden
BigScorpz Energy
BigScorpz Energy

I Love this so much!!

7 timer siden
Tae Lew
Tae Lew

SZA Baaaaad!!!

7 timer siden
happy bones
happy bones

That Asian guy is cuteeeee

7 timer siden
Jade Soriano
Jade Soriano

We hug and yes, we make love And always just say "Goodnight" (la-la-la-la-la) And we cuddle, sure I do love it But I need your lips on mine Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la All on my tongue, I want it (la-la-la-la) Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la All on my tongue, I want it I, I feel like fuckin' somethin' But we could be corny, fuck it Sugar, I ain't no dummy, dummy I like to say, what if, but if We could kiss and just cut the rubbish Then I might be on to somethin' I ain't givin' you one in public I'm givin' you hundreds, fuck it Somethin' we just gotta get into Sign first, middle, last, on the wisdom tooth Niggas wishin' that the pussy was a kissin' booth Taste breakfast, lunch and gin and juice And that dinner just like dessert too And when we French, refresh, gimme two When I bite that lip, come get me too He want lipstick, lip gloss, hickeys too, uh Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la All on my tongue, I want it (la-la-la-la) Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la All on my tongue, I want it Say give me a buck, need that gushy stuff Push the limit, no, you ain't good enough All your niggas say that you lost without me All my bitches feel like I dodged the county Fuckin' with you feel like jail, nigga I can't even exhale, nigga Pussy like holy grail, you know that You gon' make me need bail, you know that Caught dippin' with your friend You ain't even have man, lyin' on ya-, you know that Got me a bag full of brick, you know that Control, don't slow the pace if I throw back All this ass for real Drama make you feel Fantasy and whip appeal Is all I can give you Can you kiss me more? We're so young, boy We ain't got nothin' to lose, oh, oh It's just principle Baby, hold me 'Cause I like the way you groove, oh, oh Oh, darlin' Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la All on my tongue, I want it Boy, you write your name, I can do the same Ooh, I love the taste, oh-la-la-la-la-la All on my tongue, I want it

7 timer siden
angelmuglerxxx
angelmuglerxxx

Doja is so versatile and beautiful❤😍 Love from Spain🇪🇸❤

7 timer siden
Alysha Dania
Alysha Dania

doja’s LA LA LA LA is soo satisfying

7 timer siden
mewkla
mewkla

i can't get over their beauty. omfg

7 timer siden
grace valencia
grace valencia

Doja does same ish every video i thought this song was gonna be different .....predictable

7 timer siden
Porter Greyson
Porter Greyson

The scared channel particularly exercise because cricket interestingly calculate apud a tasteless name. faint fair, incandescent hood

7 timer siden
satya
satya

2:26 is just my favorite part. SZA❤️

7 timer siden

Neste

Doja Cat - Say So (Official Video)

03:56

Doja Cat - Say So (Official Video)

Doja Cat

Ganger 305 mill

songs that bring you back to that summer night ~ extended

41:43

Doja Cat - Streets (Official Video)

04:34

Justin Bieber - Peaches ft. Daniel Caesar, Giveon

03:18

Doja Cat - Kiss Me More (Lyrics) ft. SZA

03:29

Doja Cat - Kiss Me More (Lyrics) ft. SZA

SyrebralVibes

Ganger 10 mill

ITZY "마.피.아. In the morning" M/V

3:05

ITZY "마.피.아. In the morning" M/V

JYP Entertainment

Ganger 90 mill

Gojira - The Chant [OFFICIAL VIDEO]

6:12