Melis
Melis

Beraber Sadakatsiz izleyelim ama Cavidan'ın her laf sokmasında öpüşelim <3

23 timer siden
Oyun Hesabı
Oyun Hesabı

Peki Asya nın evin içinde Kundura giymesi ve bunun erkek ayakkabısı olması 😅😅😂😂

23 timer siden
Fatih Polater
Fatih Polater

bavullar boş mk asD:ASD:

23 timer siden
Birgul Armut
Birgul Armut

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💣💣💣💣💣

Dag siden
Birgul Armut
Birgul Armut

Djkeshjuqi

Dag siden
Twitch Mithrain
Twitch Mithrain

1:04 sarı fırtına koşşş hdjdhbsbdhd

Dag siden
Hayriye Eski
Hayriye Eski

Ahh Asyaa ne uğraştın be bu salaklarla

Dag siden
Magic Realism
Magic Realism

Selçuk’un hikayesi niye arka plana düştü?? En çok onun için izliyorum, lütfen yaaa. Banane derin in triplerinden

Dag siden
şevval
şevval

1 nisanda yayınlanmadı tarih neden farklı

Dag siden
Ayşən Həsənova
Ayşən Həsənova

Nobody: Derin: Ali için *-*

Dag siden
Hilal Binici
Hilal Binici

Selçuğa sarılıp ağlama isteğim bitmiyor

Dag siden
Memet sonsuz
Memet sonsuz

Ulan zenginlik içindesin kocam eve gelmiş gitmiş umrumda olur mu bende giderim başkasına binerim alman arabasına söför kapımda limitsiz kredi kartı cocuguma bakan 3 bakıcı ne uğrasıyorsun dönsün sevsin diye sal gitsin

Dag siden
Zeynep Yedikardeşler
Zeynep Yedikardeşler

bu delirmekse ben her gün günde birkaç defa deliriyorum

Dag siden
Yasemin Setreli
Yasemin Setreli

Bölümü açıp açıp zevk alan ben miyim?

Dag siden
şevval başer
şevval başer

Yazısı da ilkokul yazısı gibi sjsjjssj

Dag siden
Arda Lyrics
Arda Lyrics

1 disslike Asya'dan :d

Dag siden
ElifNaz AYALP
ElifNaz AYALP

0:38 Derin Su'mu galiba Kuzey yıldızı ve sadaksizin arasında bi dostluk var

Dag siden
Arzu Yildiz
Arzu Yildiz

Burada bir insanın kızından haber alamadığı için yaşadığı zorluğu izliyoruz. Rica etsem bu durumu "delirdi" olarak ifade etmeseniz.

Dag siden
Aleyna Çelikoğlu
Aleyna Çelikoğlu

1.17.02 🥺

Dag siden
Aleyna Çelikoğlu
Aleyna Çelikoğlu

YAKNIZ HALUK GÜÇLÜ BABA GİBİ BABA

Dag siden
Aleyna Çelikoğlu
Aleyna Çelikoğlu

selçuk 🥺🥺🥺🥺🥺❤

Dag siden
deniz Düden
deniz Düden

Bu neydi şimdi

Dag siden
dila6262
dila6262

Derin herşeyi kendi planladı bukadar basit!

Dag siden
Didem Ozturk
Didem Ozturk

Gönül Hanımı çok sevimli buluyor olmam :))) bölüm 5 itibarıyla ••• ileride ne olur bilemiyorum ama••• tatliş

Dag siden
Duru Kaya
Duru Kaya

Fragman atmayı düşünüyor musunuz

Dag siden
Gül's Diary
Gül's Diary

mert kadar kötüsünü görmedim

Dag siden
sıdıka
sıdıka

1:15:20 Bu sahne o kadar midemi bulandırdı ki Ali yüzünden dislike attım..

Dag siden
S
S

Derin böyle bir annenin elinde yetiştirildiğini nasıl da belli ediyor

Dag siden
ESC ANTİ
ESC ANTİ

Bence derini bu iyilik meleği adam kaçırdı

Dag siden
Yasin Burcu Yanak
Yasin Burcu Yanak

Sarı fırtına👌

Dag siden
Sedanur Aydın
Sedanur Aydın

Bir ezel atasözü derki "insanları kader ayırmaz insanları insanlar ayırır"

Dag siden
Casterellia
Casterellia

Bence derini şu aysanın komşusu kaçırdı hani bu Asya'nın sürekli evine gelen erkek sanırım dizide boş boş kalmaz

Dag siden
Thu Vo
Thu Vo

Bence o delli yapti asya icin hep melek melek diyen deli

Dag siden
İkbal Azgın
İkbal Azgın

Benuzomento

Dag siden
EYŞAN ATAY
EYŞAN ATAY

Eyşannnnnnnnnn

Dag siden
Sajadullah Nasrat
Sajadullah Nasrat

en sevdigim krakter Bahar. xD /D

Dag siden
Dolunay
Dolunay

O değilde gerçekte Gönül 38 Asya'da 40 yaşındaymış. Yani gerçekte Asya Gönül'den büyük.

Dag siden
Şeyma Cazır
Şeyma Cazır

Asya turgay fanları ne kadar saçmalamış. Asya baharın kocası ile bilinçli olarak yattı hiçbiriniz asya bahara ihanet etti hain demediniz. Derya asyanın sevmediği turgayı sarhoşken öptü hepiniz derya ne kadar hain, kıskanç falan. sakin olun ya

Dag siden
tiktok tik tok
tiktok tik tok

" tükendim " Asya

Dag siden
can kcbyk
can kcbyk

Volkan Derin de taş gibi hem senden genc ve sana aşık bosver Derini sevmeye bak başın ağrımaz

Dag siden
Efe Demirhan
Efe Demirhan

Simdi de atildi....

Dag siden
Huri Kübra Kaya
Huri Kübra Kaya

Bence didem kaçırdı abi polise yalan ifade verdi (ilk ben de derinin planı sandım) ama sonra selçuk bunu görmeye gidince bayağa bi endiselendi

Dag siden
Huri Kübra Kaya
Huri Kübra Kaya

Didem kaçırttı kesin abi

Dag siden
Kübra Aydınlı
Kübra Aydınlı

Ya fragman nerede yaaaaaa

Dag siden
Animasyon Çizimleri
Animasyon Çizimleri

Artık fragman gelsin diyenler +1

Dag siden
Yağmur Eylül Koç
Yağmur Eylül Koç

Selamlar! Fragmanı yarına kadar yayınlar mısınız?

Dag siden
좋은
좋은

Selçuk : nİL

Dag siden
Melek Gümüş
Melek Gümüş

Anne iste anne dedigin boyle olur❤

Dag siden
busra grc
busra grc

Derya baharın tırnağı olamaz işi gücü kazık atmak

Dag siden
simge vural
simge vural

olum dizide niye eşini aldatmak komik geliyo aşırı saçma volkan merti bi kızla görğyo erkekliğin aciz hali diyip gülüyo gerçekten bu dizide her şey aşırı normalleştirilmiş ve bu çok saçma

Dag siden
Handan Yağşi
Handan Yağşi

Diziye günler kaldı hani fragman millet bölüm sonu veriyor senarist uyumaaa

Dag siden
Digokontandi Pr
Digokontandi Pr

Melis Sezen oyunculuğu mükemmel gerçekten

Dag siden
Hasret Erdem
Hasret Erdem

Deryanin derini kacirtma ihtimali... 🙄🙄🙄

Dag siden
sivas 58 sivas
sivas 58 sivas

Sarı fırtına koş 😂volki tolki harikasınız 🧿🌹başarınıza 🧿🧿🙏🤲

Dag siden
çizgi film aymik
çizgi film aymik

Kesin mert yaptı

Dag siden
Ilay ilay
Ilay ilay

Harika bi dizi👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Dag siden
Şeyma Cazır
Şeyma Cazır

Derya ile Turgayı başından beri shipleyen tek benim herhalde.

Dag siden
Queserasera
Queserasera

Cavidan kadar dogal komik bir kadın yok🤣

Dag siden
Bahar Ragner
Bahar Ragner

Asya akıllı bi kadın Turgay’a evet demedi ne mal anlamış demek ki

Dag siden
Gamze Bolat
Gamze Bolat

bu kaçırılma olayıını derin kendi planlamadıysa bende hiçbir şey bilmiyorum

Dag siden
Ayşe Nur
Ayşe Nur

Derin kadar zengin olsam koca derdiyle uğraşmaz mis gibi hayat yaşardım msksmsmsmsmsmsm

Dag siden
şevval başer
şevval başer

***Volkan yaaa

Dag siden
Samet Akyüz
Samet Akyüz

burası bizim mahalle yemin ederm

Dag siden
ANONİM
ANONİM

Emiir burda ne işin var Emir?

Dag siden